בחירה נכונה של לוגו מצריכה ייעוץ של מעצב גרפי בעל ניסיון ומוניטין. הלוגו שלכם ימתג את החברה שלכם ויבדל אותה מהחברות המתחרות, אם גם אתם מעוניינים שכל לקוח פוטנציאלי יזכור את הלוגו של החברה שלכם, אתם מוזמנים לקרוא כיצד מעצב גרפי מעצב לוגואים מנצחים.
 
עיצוב לוגו - שחקן ראשי במיתוג החברה

  • הליך מיתוג תמיד יכלול עיצוב לוגו
     
  • עיצוב לוגו תמיד יגדיר את המוצר, השירות או החברה
     
  • לוגו הוא הצעד הראשון בתחילת תהליך המיתוג של החברה ומעצב גרפי יעצב אותו בצורה בו הוא יאפשר המשך של תהליך מיתוג, שיווק ופרסום החברה.
     
  • עיצוב לוגו תמיד יוגש ללקוח בפורמטים שונים המתאימים לאתר, לנייר מכתבים אלקטרוני ולהדפסה.

 מילון סוגי לוגואים
  • לוגו גרפי המשלב טקסט- כאן מושם הדגש על עיצוב האייקון ופחות על המלל בו. האייקון תמיד יהיה גדול ויכיל מלל בתוכו. המטרה היא שהעיצוב של האייקון ימשוך את תשומת הלב והם יזכרו את האייקון ויקשרו אותו לחברה.
     
  • לוגו טקסט מינימאלי- לוגואים אלו מכילים בדרך כלל משפט שיווקי אחד (סלוגן) המייצג את החברה או המשווק את המוצר בצורה הטובה ביותר. כאן הדגש יהיה על עיצוב שם החברה או המוצר בהתאם לסגנון בו בחר הלקוח והצבע המשקף בצורה הטובה ביותר את המטרה שלו.
     
  • לוגו עם אלמנט גרפי- מעצב גרפי יעצב לוגו זה בהתאם בסגנון המשקף את החברה והמסר אותו היא מעוניינת להעביר לכל אדם אשר יסתכל על הלוגו. הבסיס של הלוגו יהיה שם החברה או המוצר כאשר בצד הטקסט או בצמוד לו יופיע אלמנט גרפי (היחס של אלמנט זה ביחס לגודלו של האייקון הגרפי יהיה בדרך כלל קטן).
     
  • לוגו טקסט מורכב- כאן המעצב הגרפי "ישחק" עם סוגים שונים של כתב כאשר המטרה שלו תהיה לעבד סגנון ייחודי של כתב אשר בסופו של דבר יהפוך ללוגו החברה. לוגו הטקסט יכול להיות מורכב מצורות גרפיות אשר יצרו את השם של החברה או המוצר, כמו למשל מעוינים או ריבועים בתלת מימד אשר ייצרו את שם החברה או המוצר.
 
מילון לוגואים- עיצוב אתרים

  • לוגו תלת מימדי- לוגו אשר יהיה מורכב מצורות שונות תלת ממדיות. לוגואים רגילים תמיד יהיו דו מימדיים. רוב הלוגואים מסוג זה נעשים כחלק מתהליך עיצוב אתרים.
     
  • לוגו אנימציה- לוגו מונפש ישלב תנועה בתוכו או בסביבתו. כאן השלב הראשון של המעצב יהיה לעצב את אותו לוגו סטנדרטי דו מימדי ורק לאחר מכן לעבור לשלב ההנפשה תוך הוספת אלמנטים שונים.
 
מילון מושגים כלליים - עיצוב לוגואים

שפה עיצובית- זוהי ההגדרה הראשונית בתהליך עיצוב הלוגו. שפה זו תכלול את סגנון הכתב, סוג הצורה של הלוגו, הצבעים, הגודל והאלמנטים הגרפיים השונים שיכללו בלוגו. הגדרת השפה העיצובית תמיד תיעשה בשלב האפיון.

מדריך סגנון- מפרט אפיון אשר יפרט את כל כללי הסגנון ואלמנטים שונים הנספחים ללוגו. חברות משתמשות במסמך זה כאשר הן מעוניינות שמספר מעצבים יבנו להם לוגואים המיועדים למטרות שונות בסגנונות שונים.

הבלטת לוגו- מעצבים גרפיים מומחים בתחום עיצוב אתרים לעיתים בונים עבור הלקוח לוגואים עם אפקטים תלת מימדיים. כאשר הם מעוניינים להעניק אפקט זה ללוגו הם ישתמשו בפעולת הבלטה.

הפשטת לוגו- אם מעוניינים להפוך לוגו מופשט או תלת מימד ללוגו פשוט או "סטנדרטי" המתאים לנייר מכתבים או לפורמטים אשר אינם תומכים באלמנטים גרפים מורכבים מבצעים פעולה של הפשטת לוגו.
 
מעוניינים שהמומחים שלנו יתאימו לכם את הלוגו שישרת את החברה שלכם או המוצר אותו היא משווקת בצורה הטובה ביותר? השאירו פרטים ומעצבים גרפים בעלי ניסיון ומוניטין יחזרו אליכם בהקדם.